Clientul are dreptul de a se retrage din contract și, respectiv, de a returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea mărfii în următorul mod:
Pentru a solicita retur:
Completați formularul de retur și trimiteți-l la addortotal.wpenginepowered.com@gmail.com
⦁ Formularul este analizat si in termen de 3 zile de la data primirii formularului, vanzatorul transmite clientului decizia de solicitare de retur. Decizia poate fi negativa (daca nu sunt respectate conditiile de returnare a produsului) sau pozitiva.
Se acceptă returnarea produsului către noi numai în următoarele cazuri:
⦁ Pachetul este deteriorat serios
⦁ Produsele au fost livrate/facturate incorect;
⦁ Produsele trebuie sa prezinte defecte de fabricatie;
⦁ Produsele nu sunt conforme cu conținutul declarat la momentul comenzii;
⦁ Produse cu defecte de calitate;
In acest caz, costurile legate de returnarea produselor (transport) sunt in sarcina vanzatorului.
Următoarele cazuri sunt excluse din dreptul de retragere din contract (retururile nu sunt acceptate și nu sunt rambursabile):
⦁ Lipsește factura
⦁ Lipsa documentelor cu care a fost livrat produsul
⦁ Încălcarea celorlalți termeni și condiții cuprinse în Acordul privind Termenii și Condițiile.
Produsele trebuie să fie în ambalajul original intacte (ambalaj primar, ambalaj secundar/supraambalaj, etichetă), să nu fie sparte și în termen de valabilitate;
Produsele vor fi refuzate să ne fie returnate în următoarele cazuri:
Cu produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau de igiena si au fost demontate de catre consumator; Produse consumabile marcate cu ștampile, panglici sau orice alt tip de marcă specifică aplicată în conformitate cu prevederile legale, și ale căror mărci sunt deteriorate (alcool, țigări); Produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot apărea în perioada de retragere Produse sigilate care nu pot fi returnate dacă sunt demontate de către consumator: produse de igienă dentară, instrumente de scris și colorat și adezivi ; Produsul a suferit modificări sau reparații neautorizate; Nu au fost respectate etapele de asamblare din instructiunile de utilizare; Produsul este utilizat în alt scop decât cel menționat în instrucțiunile de utilizare; Pentru aceste tipuri de produse, nu există drept de retragere conform art. 16 din OUG 34/2014.
Produsele trebuie returnate prin intermediul companiei de transport (Cargus) la magazin. În conformitate cu sistemele de returnare a produselor disponibile la compania de transport (Cargus) și în coordonare între magazinul nostru și compania de transport.
Pentru a afla toate modalitățile de returnare a produselor, accesați acest link
Cum returnezi coletul la SHIP & GO
Produsele trebuie să fie complet ambalate și livrate curierului, așa cum se solicită în formularul de retur. In cazul in care coletul de retur contine produse diferite de cele de pe formularul completat, dupa verificarea coletului de catre vanzator, primirea va fi refuzata.
*** La returnarea articolelor, cumpărătorul trebuie să furnizeze:
⦁ Formular de retur completat
⦁ Chitanța de cumpărare (factura) originală care face dovada achiziției produsului;
⦁ Produsul/produsele care fac/fac obiectul returului;
Cum să recuperați prețul mărfurilor returnate:
Rambursarea totală sau parțială a comenzii se va face în termen de 14 zile de la primirea produselor de către vânzător. Sumele încasate vor fi rambursate în următorul mod:
⦁ Cash/voucher instant pentru retururi efectuate direct in magazin.
⦁ Prin transfer bancar în contul bancar al solicitantului plătit în numerar.
* În acest caz, trebuie să contactați compania noastră telefonic la: +40772047271